欢迎到来

一个属于我的内心世界

Wednesday, November 30, 2011

将帅 - 2009 Pendokumentasian

蒲种三校象棋友谊赛
Pertandingan Catur Cina 2009

Penganjur: Persatuan Bahasa Cina S.M.K. Puchong Perdana
Anjuran Bersama:Persatuan Bahasa Cina S.M.K.Puchong
Persatuan Bahasa Cina S.M.K Batu 8

Tarikh:18 April 2009
Masa:8:30 pagi
Tempat:Dewan SMKPP
Bayaran: RM4.00

OBJEKTIF: 1) Untuk meningkatkan minat pelajar terhadap catur cina.
2) Berpeluang untuk mengeratkan hubungan antara sekolah.
3) Memberikan peluang kepada pelajar untuk berkongsi
pengalaman catur cina sesama lain.

PERATURAN: 1) Hadiah :Johan, Naib Johan, Ketiga, Keempat dan 4 saguhati.
2) Pakaian: Diwajibkan memakai baju sekolah atau baju sukan sekolah(dilarang memakai seluar pendek, seluar jeans.)
3) Semua peserta diwajibkan mendaftar diri sebelum 30 minit
pertandingan bermula.
4) Peserta yang lewat selama 15 minit setelah pertandingan
bermula akan dibatalkan kelayakan bertanding.
5) Keputusan yang diambil oleh pihak anjuran tidak akan
menerima sebarang gubahan.
6) Keputusan yang diambil oleh pihak anjuran merupakan
keputusan terakhir.
7) Pihak anjuran berhak megubah peraturan yang dinyatakan di
atas.


*Sebarang masalah sila hubungi TAN WEI HOA (5A) –.*




BORANG PENYERTAAN

Nama:……………………………………………………..

Umur:……………………

Tingkatan:……………………………….

Kad pengenalan:……………………………………………………

Nama sekolah:………………………………………………………..

No.telefon:………………………………………


Tarikh:………………..

Saya ……………………………………….. penjaga/ibu/bapa kepada ……………………………………. membenarkan anak / anak jagaan saya untuk menyertai program / aktiviti di atas. Saya juga sedar bahawa pihak anjuran telah mengambil langkah-langkah positif untuk menjaga keselamatan dan kebajikan anak-anak jagaan saya. Jika sebarang kejadian yang tidak diingini atau kemalangan berlaku terhadap anak saya, maka saya tidak akan menyalahkan pihak anjuran. Saya juga tidak akan mengambil sebarang jenis tindakan terhadap mana-mana pihak anjuran.



…………………….....
Tandatangan penjaga / ibu / bapa

No comments:

Post a Comment