欢迎到来

一个属于我的内心世界

Wednesday, November 30, 2011

BM essay - Ethan

Suatu Malam Yang Menakutkan

Pada suatu malam, Anjie tinggal sendiran di rumah kerana ibu bapanya pergi menghadiri makan malam. Anjie tidak ikut serta kerana dia letih. Walaupun sudah lewat malam, Anjie masih belum tidur kerana ingin menunggu kepulangan ibu bapanya.

Tiba-tiba,seorang lelaki berada di pagar rumah Anjie. Selepas itu dia membunyakan loceng pintu. Anjie membuka pintu dan menanya namanya.Dia memberitahu Anjie bahawa dia ialah kawan bapanya. Anjie membuka pagar rumah untuk lelaki tersebut.Lelaki itu menangkap Anjie. Anjie menjerit ketakutan.Lelaki itu membawa Anjie ke rumah.

Lelaki itu mengambil seutas tali dan mengikat Anjie .Dia menggunakan parang memancung kepala Anjie.Seterusnya, lelaki itu memuatkan badan Anjie ke dalam beg plastik hitam yang besar. Selepas itu, dia membuang beg plastik ke laut.

Apabila ibu bapa Anjie balik ke rumah, mereka memanggil Anjie.Ibu bapa mula berasa cemas apabila Anjie tidak membalas. Ibu bapa Anjie mencari di seluruh rumah. Meraka gagal mencari Anjie lalu menelefon pihak polis.

Tidak lama kemudian,pihak polis tiba di rumah Anjie. Pihak polis sibuk mencari Anjie merata-rata tempat,tetapi meraka gagal.Ibu bapa Anjie berasa sedih kerana pihak polis tidak dapat mencari Anjie.

Selepas tiga bulan, para nelayan menjumpai mayat Anjie yang terapung di laut.Pihak polis menelefon ibu bapa Anjie untuk pergi ke hospital dan mengacam mayat tersebut. Mereka menangis teresak-esak apabila melihat gelang tangan itu kerana gelang itu kepunyaan Anjie.

Ethan

No comments:

Post a Comment