欢迎到来

一个属于我的内心世界

Wednesday, November 30, 2011

BM essay - Olivia

No.29 Jalan PJU,
7A/23C Ara,
Damansara.
6 April 2010

Menemui kembali sahabatku LeeAnn yang kini berada di Pahang semoga sihat hendaknya.

Saudari ,

Apa khabar saudari? Terima kasih kerana sudi membalas surat saya. Dalam surat ini, saya akan menceritakan aktivit-aktiviti yang saya lakukan pada cuti sekolah yang lepas.

Pada cuti yang lepas,keluarga saya pergi ke Jepun.,Kami pergi tempat-tempat yang menarik dan seronok. Teknologi di Jepun juga hebat. Pada hari kedua di Jepun, kami pergi ke tempat peranginan untuk meluncur salji. Pada hari ketiga, kami pergi ke Tokyo untuk berjalan-jalan di merata tempat. Pada hari keempat, kami pergi ke “Technology World” di Jepun. Terdapat ramai pelancong di situ. Pada hari kelima, kami pun mengemas dan menyimpan semua pakaian dan barang-barang di dalam bagasi sebelum pulang.

Baiklah, saya akan menulis setakat ini sahaja. Saya berharap saudari akan membalas surat kepada saya.

Ikhlas daripada,
Olivia Bong

No comments:

Post a Comment